Tors dag

Idag var jag med om en sådan lustig grej på plattan. Jag gick ut genom spärren och känner att någon tar min hand och säger; Kom nu gumman, jag ska visa!
Haha, whut? Det blir min reaktion, hennes blir ungefär samma. Sen skiljs vi snabbt åt.
Roligt!

Jag var iväg på ansiktsbehandlingen och tänkte nog att jag skulle sova mig igenom den. Men icke, pormasktömning, aj aja aj! Men ack så bra för mitt ansikte.
Blev rekommenderad massor med krämer och smink, vilket skulle köra mig i botten ekonomisk flera månader om. Dock känner jag mig väldigt sugen. Sedan rekommendera hon mig att gå på en sex veckor lång behandling för min hy, även detta gör mig väldigt sugen. För vem vill inte ha snygg hy.

I morse hann jag inte med att dricka min kopp kaffe, första koppen intog jag vid tolv. Mycket dumt, jag är totalt supertrött på grund av detta. Min dag på jobbet har också varit pest på grund av detta. Imorgon ska jag kompensera med in tre koppar så att dagen blir duglig.
Jag gjorde även en sjukt dum sak på jobbet idag. Jag åt soppan som var gjord på laktos, aj aj aj, magen är som en ballong nu. En laktosuppblåst mage i kombo med en hungrig mage samt med en lite småsur Maria är det värsta. Tröttheten gjorde ju sitt också, tänkte att nu är jag smart och ringer världens bästa pizzeria och beställer den där salladen som jag alltid äter. Men nej, för min hjärna kunde inte för sin värld komma ihåg vad salladshelvetet heter. Så jag fick gå till pizzerian, beställa och sedan vänta länge på att den skulle bli klar. Haha, jag äter bara Skinksallad på min pizzeria, ska det vara så jäkla svårt att komma ihåg.

Nu ska jag sova, imorgon kanske det blir röj och då krävs det en relativt pigg Maria.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0