Torsdag

Morgonen var riktigt tröttsam, men dagen med barnen har flutit på i ett väldigt lugnt tempo, så skönt.

Idag kom mina kläder hem, åh jag är helt förälskad i min nya röda klänning.



Suddig bild men man ser ju ish hur klänningen ser ut. Jag fick även hem en sjukt snygg korsett, jag gillart!

Jag sparka igång min träning idag, det blev en promenad med fina vänner. Som vanligt kan jag gå hur långt som helst, det blir inte tungt förens jag ska gå den sista biten mot mitt hem. Galet trött blev jag idag, tror att det blev nära 7 km runt i norrtan.

Jag får sovmorgon imorgon, behöver inte gå upp förens klockan åtta men det blir väl antagligen tidigare eftersom jag ska fixa till mitt hår och hitta kläder etc etc.

Jag lagade Renskav alá Rydberg idag, väldigt gott, saknade dock en gul lök, då hade det varit perfekt!
Jag förstår faktiskt inte att jag alltid tror att jag har den där jäkla löken hemma, men icke.

Nu blir det lyxfällan och lite slösurf innan jag ska göra kväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är också förälskad i din klänning, var har du hittat den?

2010-11-19 @ 01:11:10
URL: http://lindafrodin.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag frågar som Linda, var köpte du kläderna? Är hemma och är sjuk idag och sugen på nätshopping..

2010-11-19 @ 06:48:10
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0