Tråkdag

  • Fi fan vilken tråkig dag! När jag vakna i morse trodde jag faktiskt att jag sovit bort hela dagen men icke klockan var bara tio. Gah! Grå i hundra nyanser, var är min sol! När jag inte ser solen så blir jag less.
  • Jag har gluttat på Harry Potter fyra, så nu är jag redo för att se sjuan.
  • Clementiner är det godaste jag vet idag, måste ha ätit minst fyra nu ikväll, mums mums. Vi drack till och med Mandaringlögg i lördags, dock smaka det bara glögg. På fredag ska jag nog inhandla den nya glöggen. Glögg är så sjukt gott. Det för tankarna tillbaka till förra året när vi fira första advent på stranden.


Jag längtar tillbaka till detta, paradiset!



Nu blir det sängen för min del.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0