Trött



Jag är väldigt trött!
Only god knows hur många koppar kaffe jag har druckit på jobbet idag. Åh idag var ett kort arbetspass, jag tippar på fem koppar kanske.

Middagen bestod av en kycklinggryta med ris, efter den maträtten känns det som att jag har lagt mig i matkoma på soffan. Även fast jag är i mitt trötta tillstånd så har jag varit tvungen att fortsätta arbeta, skriva samtal och detta eviga månadsbrev.
Jag har skrivit en skitdålig kommentar på en väns status på FB, var tvungen att ta bort den. Min humor är låg just nu, så jag skämdes lite. Sry.

Jag slutar klockan fyra imorgon, en hel halvtimme innan jag brukar sluta, pretty awesome. Topp topp, imorgon ska jag även träffa två gamla klasskamrater till mig. Ska bli riktigt roligt!

Om det är någon som vill ta en snabb kaffe mellan fyra och fem så be welcome att höra av dig/er! Helst på söder!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0