Fredagsmys

Igår bestämde jag mig för att jag idag skulle köpa mig ett par nya jeans som faktiskt är i rätt storlek. Åh jag måste verkligen säga att jag tycker att min rumpa blev good damn snygg i detta par jeans. Jag kanske måste bo i dessa!

Dagen har annars varit toppen, mycket kärlek på jobbet. Hade en flört med en medresenär på tunnelbanan. Det var verkligen skumt, människor brukar annars vilja titta bort och inte söka kontakt. Jag blev så ställd och var nästan glad att min hållplats kom. Dock så visade det sig när jag hoppa av att den gröna linjen hade strul så jag blev tvungen att hoppa på nästa röda tåg, summa summarum, det var strul på vägen till jobbet vilket resultera i en kvarts försening till jobbet.

När jag kom hem la jag mig på soffan och här har jag varit hela kvällen.

TRÖTT är jag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0