Härlig dag!

Dagen på jobbet har varit riktigt bra, skratt och inga tårar. Ett barn som annars är tyst och tillbakadraget har idag visat sina framfötter och varit hur härlig som helst.

Nu ikväll så släppte min oro, för idag har jag tänkt otroligt mycket på att min vecka i månaden inte har kommit, eller rättare sagt den var helt åt helvete försenad. Nästan två veckor för att vara riktigt jävlig med mitt sinne. Men nu är det ur världen. Pjuuu!

En memo note till nästa gång jag slutar klockan tre, ta inte tvärbanan vid denna tid!


För att förgylla kvällen så kollar jag på lyxfällan, de är i dessa stunder som jag tycker att jag har det riktigt bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0