Jag hoppar och trampar på ditt hjärta

Music, yes, det är musik som strålar i mina öron. Jag lyssnar som sagt på radio tre till fyra timmar om dagen, det är svårt att avgöra om det är fifty-fifty musik och prat men musik blir det. Och ja, ibland/ofta samma låtar hela dagarna igenom. Men den som har fastnat och gör mig glad(?) just nu så är det Hoppar och trampar.
Men ikväll får det bli lite Johnossi så att jag har bättre koll på alla deras låtar inför imorgon, för imorgon ska jag lyssna och kolla på dem. JennyBenny sa att dem är bra live, hon hade tydligen sett dem på HG. Asså det är verkligen synd att jag int gick oftare på John Doe, dem har verkligen lyckats pricka in alla artister som är på väg upp.
Åh jag längtar till imorgon, vill ut och dansa igen, så sjukt roligt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0