Johnossi!!


Fotograf Björkman

Vilken underbar dag det var igår, jag drog runt en snabbis på stan, inhandlade allt för kvällen. Åh vilken kväll sen, Johnossi var i stan och deras spelning var mäktig. Jag är faktiskt väldigt fascinerad, dem har ju bara en gitarr och ett trumset och kan ändå spela så många olika låtar.
På Mobergs, där dem spela, var det fullt med folk, jag tror inte att jag har sett så många människor där sedan dem öppna stället. Hur roligt som helst!
När dem spelat klart försvann dock majoriteten av människorna men vad gör det, musiken var bra och jag älskar verkligen att dansa. Jag stanna kvar med Sandra och Camilla, skaka rumpa tills halvtre, då gav jag upp.
Jag och Sandra blev tagna för att vara nitton, åh vad det värmer, eller nja, det känns faktiskt väldigt skönt att vara tjugofyra, snart tjugofem.

Under kvällen spela dem Riverside motherfucker, haha, minnen från Åbo kom fram. Den helgen spela vi den låten på repeat, haha, så stört, vi fick den låten bannlyst på två olika krogar. Ojoj, det är en helg att minnas.

Igår fick jag även hem mitt examensbevis, äntligen, som jag har väntat på den skiten. Beviset på att jag har studerat i hela fyra jävla år! Gött mos!

Nu ska jag inta kaffe! Det behövs för jag är trött och ska jag orka med roligheterna ikväll så måste jag nog börja ladda redan nu. Jag tänker att tre koppar kaffe should do it!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0