Katt?

Ja återigen är mina tankar vid ämnet katt igen. Jag vet inte om jag ska skaffa en eller inte och om jag skaffar en så kanske jag måste skaffa två på samma gång eftersom dem inte kan vara själva allt för länge. Mitt sug öka ännu mer efter att ha umgåtts med Henriks katter. Det är så sjukt mysigt att ha en spinnande katt på bröstet. Åh jag vill ha!
Problemet som jag ser är att någon måste passa katten när jag reser bort och ibland händer det att jag slänger mig iväg till Linköping, åh då blir det lite färre sådana besök. Det är ju inte bra men samtidigt vill jag ju ha en kompis här hemma.

Katt eller inte, det är frågan?

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Allt går om man vill. Lite får man kanske offra, men det kan ju mycket väl vara så att det är värt det. =)

2010-10-24 @ 08:29:46
URL: http://miraku.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0