Lösnummer

Jag har tänkt mycket på det här idag, en kompis som jag träffa på krogen fråga om jag är singel eller i ett förhållande. Jag förklara läget och sa singel, för ja det är ju det jag är. Responsen jag fick var "Ja vem vill prenumerera när man kan få lösnummer", detta är sagt på skämt men nu när jag tänker efter så låter det sjukt hemskt.
Jag har ju både prenumererat och haft lösnummer, det jag är ute efter nu är ju en ren och långvarig prenumeration. Dock vill man ju gärna testläsa innan för att i slutändan kunna avgöra om det ska bli en prenumeration eller inte.
I Norrtälje är dock suget efter lösnummer lågt eftersom det lätt blir att någon man känner redan har läst eller förbrukat tidningen.



Nog om detta, nu till filmen som jag har sett ikväll. Jag var på bio och kollade på Himmelen är oskyldigt blå. Bra film, dock lite chockerande till en början, åh jag brukar inte kalla mig själv för pryd men även jag blev tagen av den första scenen.
Sevärd, absolut!

Puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0