Piller

Igår åt jag middag med Henrik, mysigt som bara den. Tyvärr var jag nog inte så fullt frisk som man vill vara när man har främmande. Detta fick jag erfara i större styrka idag när huvudet kändes som att det skulle sprängas i tusen bitar. Ja som sagt det har legat ett tryck under ögat som verkligen har försökt mörda mig. Det var mamma som uppmärksamma det när jag luta mig framåt, jag gjorde grimaser och tog mig för ögat. Klart att jag kände av smärtan men jag har nog vant mig.
Sprang till läkaren och fick diagnos bihåleinflammation, har ju som sagt alla symptom som man kan ha. Men nu så är det tre burkar med piller som ska lösa alla mina problem. Frisk imorgon hoppas jag!
Imorgon ska vi iväg på Öl och whiskeymässan, trevligt som tusan ska det bli!

Mina nya skor har kommit, åh vilka snyggingar.


Jag älskar klacken!

Dem är höga men fortfarande lätta att promenera i, hade kanske tänkt att ha dem imorgon men tror att det blir ohållbart i längden, det får nog bli stövlarna eller Conversen.



Dukningen igår, jag hittade två löv utanför min dörr så jag tog med dem in och la vid ljusen.



Muppbild från förra helgen, saknar dig Julia!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0