Prosit!

Ååååååååh! Nu måste detta helvete sluta upp, jag orkar inte nysa mer och vill kunna sova normalt om nätterna.
Jag somna kl 21 igår och tänkte att detta skulle vara lösningen på min sjukdom, sova lääänge. Efter fyra timmar var jag vaken, sov en halvtimme, var vaken, vid fyratiden gav jag upp och kolla på tv. Någon skum Lasse Hallströmfilm. Runt fem somna jag igen och sov till åtta. Usch!

Kroppen säger bara; Nein, nein! Inge mer nu, rör dig minimalt så mår du bra.
Men allt jag vill är att ligga på soffan i sällskap av någon annan, det är så tråkigt att vara själv. Mitt på dagen var Pyttan över och förgyllde dagen, men nu är det kväll och jag är själv igen, booring!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0