Sjuk

Hur kan detta hända mig igen?!
Känns som att jag har varit sjuk hela mitt korta arbetsliv, så tröttsamt.

Helgen har varit trevlig, spännande och hur kul som helst. På söndagen blev det mys med lite Mad men.

Idag är det kanelbullens dag och jag har inte ätit en enda en :( Det blir nog ingen kanelbulle på denna dag i år, alla andra år har jag faktiskt bemödat mig själv att baka men eftersom jag är sjuk så blir det inget gjort. Jag känner mig ändå lite stolt eftersom jag orkat mig på att laga riktig mat till mig själv, det blev hemgjord pizza, väldigt simpelt men otroligt gott!

Imorgon blir ytterligare en tråkig dag när jag ska ligga hemma och kurera mig, usch, jag är verkligen sämst på att vara hemma och sjuk men ändå bäst på att bli sjuk. Inte OKEJ!
Kanske borde äta massor med vitlök? Så ingen vill pussa på mig.

Näe nu blir det lite Family guy innan sängen ta över för natten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0