Folkpartist?

Idag gjorde jag DNs test, vilket parti är mitt, svaret blev att jag står närmast Folkpartiet. Ja du jag får väl se på söndag vad jag röstar på, jag brukar oftast inte diskutera politik och ta ställning inför andra människor. Därför kommer jag inte heller göra det här på min blogg.
Men det är väldigt roligt att testa, gör det du också:
http://www.dn.se/nyheter/valet2010/kolla-var-du-star-infor-valet-1.1123899

Dagen har varit helt okej, jag har varit både på små- och storbarnsavdelningen, spännande och roligt. Men jag tror att jag blivit smittad av någon igen, febern är ett faktum, usch! Det blir en hemmadag imorgon för att kurera, blä!

För tillfället så läser jag kurslitteratur och Alkemisten, kurslitteraturen är till jobbet och utvecklar och ger mig nya tankar i mitt jobb. Alkemisten är skönlitterär, lite mysko men ändå väldigt bra skriven.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0