Hångel

Så nu har jag gjort iordning samlingen till imorgon, jag har skrivit en rörelsesaga utifrån mina barns intresse just nu samt gjort bilder till tärningen. Guuu såå bra jag är. I kombination av planeringen så kollar jag på Tv, naturligtvis. På femman visar dem Cougar town och där hånglar dem. Detta fick ju naturligtvis mina tankar att vända sig till när jag senast hångla. Fan hångel är verkligen mysigt, om det är bra vill säga. Vissa människor är svåra att hångla med och med andra är det som att man aldrig gjort något annat tillsammans. Jag har liksom inte hånglat sedan i somras, det kanske är dags snart. Det är ju som sagt väldigt mysigt. Jag tänker även att det bästa hånglet sker till lugn rock, långa låtar som får en att må bra.
Jag har tyvärr inga tips på låttitlar då jag är urkass på namn och artister, så om du har tips så skicka gärna.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0