Host host!

Igår kväll somna jag utan att ta en Alvedon och har faktiskt sovit hyfsade nio timmar, dock har jag vaknat till ibland och hostat upp mina lungor. Det enda bra med hostan är väl att jag antagligen får mer träning för mina magmuskler än vad jag skulle fått av en förkylning utan hosta. Toppen!
Det bästa jag har hittat för min förkylning är honungen med mentol i, den lindrar verkligen för en stund.
Idag har jag som plan att inte göra någonting, kanske gå iväg och handla lite saker till middag men i övrigt ingenting mer.
Okej då, jag överdrev jag ska naturligtvis jaga runt lite med dammsugaren och damma av lägenheten men sen blir det inte mycket mer.
Eller vi får se, ibland så kommer jag på extra saker som behövs göras.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0