Klänning

Dagen har spenderats på jobbet, vart annars, den enda skillanden idag var att jag var iväg på utbildning där vi prata om hur vi ska kunna se vilken kunskap barnen får i vår verksamhet. Det var väldigt intressant.
På vägen hem började jag fundera över om jag skulle köpa mig en klänning till begravningen, dock orka jag inte stanna till i Sthlm men när jag väl kom hem till Norrtan så tog jag mig en sväng. Först stanna jag till på min kusins jobb och kolla om det fanns någon klänning där men det fanns det inte. Vidare till Åhléns så hitta jag en men då kommer jag till mitt dilemma, rumpan är större än överkroppen i storlek, klänningen satt asnice på rumpan men som en hösäck upptill. Jag fråga till och med personalen om den skulle vara så och jag fick svaret, "Ja, jag tror det". Uselt svar från en som säljer kläder. Jag skulle kanske kunna ha klänningen om jag har ett linne under men det känns verkligen som att dne ska vara fri från ett linne. Uscha!
Senare på H&M så hitta jag flera klänningar men inte lika fin som den på Åhléns, men det kommer nog bli någon av dem andra i alla fall. Fast min rumpa såg bra ut i Åhlénsklänningen, åh suck, jag önska min rumpa kunde vara mindre så att jag kunde ha en storlek mindre.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0