Lugn och skön helg

Igår var en helt underbar dag i Linköping, det låg lite regntunga moln i luften men det blev aldrig något riktigt regn. Jag började morgonen med en god frukost och melodikrysset tillsammans med Emil och Lillvor, vi hade det riktigt mysigt tillsammans.
Efter frukosten tog jag Julias cykel mot staden, på vägen träffa jag Anders och Sara, det var trevligt med sällskap och lite snack om livet på den vägen.
Nere på staden träffa jag senare Anja, Johan, Ida, Julia och Linda, vi tog en fika/lunch tillsammans och prata om allt mellan himmel och jord (eller bara förskola ;) ), det beror på hur man ser det, haha!
Fiket vi satt på har grymt obekväma stolar så vi gick vidare till en uteservering där vi drack lite vin och fortsatte att snacka. Det var riktigt härligt väder och uteserveringen kom verkligen till sin rätt.
På kvällen gick jag, Julia och Julia hem till Robin där vi myste upp oss i soffan med godis och film. Den här gången blev det Avatar i blue ray, fjärde gången för mig som jag såg denna film första gången för båda Julia.

Idag blir det skördefest i Gamla Linköping tillsammans med Julia.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0