Mamma?

Jag är tjugofyra år ung och kallas för jämnan för mamma, näe jag har inga egna barn. Haha, men agerar mamma nästan åtta timmar om dagen, fem dagar i veckan. Jag agerar ju egentligen inte som en mamma eftersom jag är pedagog, dock ingår omsorgen i detta jobb, så fifty fifty. Jag har andra smeknamn som barnen gett mig, Mimmi, Mii mi, Mararia, Maaaliaaa och ja mamma då. Men det är verkligen ett underbart jobb, mina barn lyser upp dagen även om visa stunder är sjukt påfrestande.

Idag har jag påbörjat säsong två på Mad men, två avsnitt har jag hunnit se men det blir nog inte mer den här veckan. Det blir bättre och bättre på något sätt, svårt att förklara kärleken till den här serien eftersom den är seeeg.

Imorgon ska vi presentera Bockarna bruse, hua, jag har verkligen inte lärt mig sången. Så jag tror att någon annan får hålla samlingen så att den blir framförd. Jag lovar, jag ska öva mist tre gånger om dagen, haha, dock kommer nog barnen redan gått vidare till något annat vid det tillfället när jag kan den.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0