Musik

Efter en dag på jobbet med helt underbara barn och kollegor så fortsatte min dag med APT-möte med hela enheten på medis. Det var väl trevligt, men jag vet faktiskt inte om det var så himla utvecklande förutom efteråt när jag fick prata med ena kollegan om upplägg och liknande. Jag fick som ett nytt sug på arbetet igen.
Men i alla fall, tillbaka till titeln musik, på vägen hem på bussen lyssna jag på P3(vad annars) och där körde dem Musikguiden, det var Neverstore, ett punkrockband fatta jag det som, som valde musiken. Så jäkla bra musik, min punkrockådra skapades under mitt förhållande med Kristofer, jag är så tacksam för att han fick upp mina ögon för lite annan musik än rap, RnB och liknande.

Här är i alla fall spellistan dem hade som förgyllde min resa hem:

19:31
Blink 182
Dumpweed
/
19:34
Joe Strummer
Coma girl
/
19:38
Milencolin
Penguins and Polarbears
/
19:41
The living end (Australien)
How do we know
/
19:45
Anti Flag
One Trillion Dollars
/
19:48
Samiam
She found you
/
19:52
Honeywagon
When I come around
/
19:56
The starting Line
Something left to give
/
20:03
Sugarcult
Bouncing off the walls
/
20:06
Weezer
El Scorcho
/
20:09
Eddie Vedder
Society
/
20:14
The Used
Paralyzed
/
20:17
Taking Back sunday
Error Operator
/
20:20
Pearl Jam
Daughter
/
20:25
MXPX
My life story

Min absoluta favorit är Milencolin, får mig att återvända till minnen från München Hoben 2008 då jag såg dem live, jag stod längst fram vid scenen och hoppa alla deras låtar igenom.

Imorgon trillar jag ner till Linköping igen, det ska bli jättebra, toppen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0