Planeringsdag

Här sitter jag nu, i morse ställde jag diskmaskinen på timer, den skulle starta 9h efter det att jag åkt hemifrån, den var klat när jag kom hem. Jag har ju trots allt varit hemifrån i 14h, så om inte diskmaskinen hunnit bli klar på 5h hada jag varit förvånad, haha!
Idag har det planerats på jobbet, det är då jag känner att jag faktiskt är förskollärare, det är varför jag jobbar med det jag gör.
Här kommer en chockande nyhet, haha, jag sitter vid matbordet, med en tallrik hamburgare och två datorer, ja ni läste rätt, två datorer, en som jag skriver ett arbete på och den andra med mina sociala medier. Jag har jobbat 9,5h idag och fortsätter arbetet nu så att vi kan komma framåt i vårt arbetslag.

Dagen har i övrigt varit seg på grund av trötthet, när jag kom in till Sthlm i morse så valde jag att sätta mig på en drop-inmottagning och ta ett halsprov, som tur var så hade jag bara "vanligt" ont i halsen, yay!

Idag känner jag mig mer positiv inför vår kommande tid med regeringen, det kanske kan bli riktiga debatter som ger goda resultat, men ja, det är förjävligt med ett främlingsfientligt parti i riksdagen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0