Söndag

Dagen då alla vilade, i alla fall jag, idag har det blivit soffan, datorn i knät så att jag kan göra jobb idag som jag inte hinner nu i veckan.
Jag ska skriva månadsbrev till föräldrarna och det måste nog klassas som ett utav de tråkigaste som finns att göra, det är så svårt att komma på vad som ska stå med och hur man ska uttrycka sig. Ibland undrar jag faktiskt om föräldrarna läser de breven som vi skickar ut. Jag hoppas att dem gör det, det är ju en del i vårt sammarbete tillsammans där faktiskt dem får ta del av vår verksamhet.

Igår såg jag äntligen The blind side, jag har velat se den sen innan sommaren och igår tog jag mig tiden. Den var verkligen bra. En film värd att se.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0