Söndag

Vilken spännande dag, idag är det röstning och imorgon får vi reda på vilken regering vi kommer ha i fyra år. Jag undrar hur detta kommer påverka mitt jobb. Vi var på en utbildning nu i veckan och om det blir en rödgrön regering kommer detta upplägg att förändras och vi kommer arbeta på något annat sätt på förskolan. Så det är verkligen en spännande dag.

Här kommer ett klagomål också, det nya som stör mig, lite också för att jag har köpt mig ett par. Jeggings, en annan form av leggings, vad som skiljer är fan svårt att säga. Men de här jeggingsarna som jag har köpt glider bara ner och sitter inte alls bra. Varför utformar man något som inte sitter bra för?? Det ä ju liksom inte bara jag som är tvungen att gå och rycka upp dessa skitbyxor, eller? Eller som sagt jag har ju sett att det inte är bara jag! Jag borde verkligen ha lagt pengarna på ett par riktigt bra jeans istället för detta skitplagg!
Så nu känns det genast mycket bättre.

Igår kolla jag klart på säsong ett av How I meet your mother och idag har jag fortsatt in på tvåan, sjukt bra serie.
Efter att ha pratat med Henrik kände jag mig lite nyfiken på Mad men, så nu har jag beställt hem första säsongen, ska kolla om det är värt att se på. Jag behöver lite tidsfördriv på kvällarna när jag kommer hem från jobbet eftersom tvprogramen inte är värda att se på.

Snart ska jag och päronen iväg och äta middag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0