Sorgsen dag

Idag var begravningen för Kurtan, det var ledsamt men ändå välbehövligt. Jag satt brevid min fina kussefin vitamin och vi kunde ge varandra stöd under cermonin. Många tårar föll och ett helt paket med näsdukar gick åt.
Efteråt fick vi fika och senare åkte närmaste släkten hem till mormor och åt smörgåstårta. Det var roligt och trevligt, jag, min bror och mina kusiner satt vid ett eget bord och berätta gamla anekdoter.

Dagen till ära bar jag en svart pennkjol med en vit/svartrandig tröja som har ett sidenband i kragen som man knyter till en rosett samt min gammelmormors gamla stilettskor som är minst 70 år gamla.
Jag kände mig faktiskt riktigt snygg, till och med så att mitt hår ville samarbeta idag. Snygg brud på begravning helt enkelt.

Imorgon blir det mer jobb, jobba, jobba varje fredag åh så varje jul, det tycker jag är kul! (NOT!)

Jag håller på och fixar med lite hemliga saker som jag itne kommer avslöja här men jag ber er i alla fall att hålla tummarna för mig! Snälla snälla!

En dum sak som jag har gjort men mest av snällhet till en skola i sthlm och en viss klass. Min kollegas barn säljer kakor för att kunna komma iväg på en skolresa, jag minns själv hur jäkla jobbigt det var att sälja den där skiten. Så då köpte jag en burk med kakor även fast jag inte alls känner ett sug efter att äta dem, haha, jag kunde liksom inte låta bli när min kollega stod och gnällde över att hon inte kunde köpa alla jäkla burkar! För snäll, det är jag det!

Nu blir det sängen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0