Stökdag

Jag klev upp tidigt i morse och laga tomtegröt och fixa ihop en frukost till mig, mamma och Perra. Vi hade sedan igår bestämt att vi skulle spela Melodikrysset idag, vilket vi gjorde, det gick över förväntan.



Efter den mysiga frukosten bestämde jag mig för att röja i förrådet, det har verkligen varit kaos där inne och svårt att hitta saker samt att det stod kartonger där inne som jag inte ens var medveten om vad dem innehöll.
Resultatet av min städning blev åtta kartonger mindre och ett ganska organiserat utrymme.
I en av kartongerna hitta jag alla mina fotoalbum, det var härligt att sitta och kolla i dem. Jag borde fixa nya album, hmm, ska fixas med alla gamla bilder.
Här kommer i alla fall lite gamla bilder.


Min pappa



Jag när jag var kanske åtta år, jag bodde i stora t-shitar och trosor, haha.



Sen hitta jag den här bilden på mig och Kurtan, jag tycker den är väldigt fin.

I förrådet hitta jag en hel kartong full med kläder som jag inte ens reflekterat över att jag äger, bland de kläderna hitta jag den här t-shirten.



Inte visste jag att jag ägde en Amerikansk fotbollströja, haha, det finns många saker som gömmer sig i förråden.

Nu funderar jag på om jag ska dra iväg och hyra en film till ikväll.
Lite film, te, kanske lite godis och sedan inta soffan låter som en galet bra plan för kvällen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kristofer Dahlström

Min tröja :o

2010-09-18 @ 14:58:32
URL: http://psydome.blogg.se/
Postat av: Ida

vad söt du var som liten =) Nästan lika söt som nu =)

2010-09-18 @ 15:30:51
URL: http://miraku.blogg.se/
Postat av: Maria

Kristofer ska du ha tillbaka den?

2010-09-18 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0