Tåg

Så nu sitter jag på tåget ner mot Linköping, som en extra krydda på moset så har jag en liten tant brevid mig som snarkar. Åh då när man känner att detta ljud är riktigt irriterande så fungerar inte radion på mobilen för att detta tåg som jag åker med kör en anna väg än den som jag är van att att åka. På dem andra vägen brukar det finnas mottagning så att P3 kan förgylla min resa.
SUCK!

Ikväll ska jag mysa med Lillvor, middag och film, jag börjar bli riktigt hungrig redan nu men jag ska försöka hålla ut tills jag landar i Ryd.
Sovplats har jag hemma hos finaste Julia, eller vi får se hur allt löser sig. Jag är inte orolig för det där med sovplats eftersom jag kan trilla hem hos vem som. Men det är ju klart skönast att veta hos vem natten ska tillbringas.

I mitt horoskop står detta idag, undrar vad det kan betyda?

Såväl hos andra som i din egen bostad kan du nu få uppleva inslag av romantik. Det är så härligt och hela du tycks skina av raraste kärlekslycka. Dina pengar verkar trygga och de förräntar sig väl. I spel vinner du nog bara något smått, om du vinner alls. Du ska vara klok och spara dina slantar.

Kärlek, kärlek, kärlek. Jag säger som jag sa till Eneroth, jag letar helt enkelt inte efter kärleken, den kommer när det är dags. Jag vet ju aldrig om jag snubblar över nu i helgen eller om ett år. Spännande!

Nu ska jag inhandla mig något gottigt från Bistron på tåget.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0