Tråkigt!

Åh vad det ska vara tråkigt att vara sjuk, en lördagkväll, usch fy!! Jag skulle också vilja tillbringa kvällen ute på en krog, dansa, dricka och skratta. Men nej nej, istället är man såå mottaglig för barnens bakterier att man sväljer allihopa i ett nafs. Det är inte okej!! Jag som alltid försöker vara så ordentlig med handtvätt, spritning av händer och att vädra i lokalerna som vi befinner oss i, men uppenbarligen räcker inte det!
Till råga på allt när man är hemma och sjuk så visar TV:n absolut ingenting sevärt, hur kommer det sig att de sämsta filmerna visas på lördagar och söndagar. Det är ju för sjutton gubbar de enda dagarna som jag är hemma..
Näe nu känner jag mig en aningen bitter och småsjuk!
Hur ska jag lyckas bli av med den här förbannade hostan?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0