Utveckling sker i kaos

Det är ju ett talspråk som jag tycker passar in rätt bra på min arbetssituation. Det blev många förändringar utifrån det kaos som rådde och utkomsten av vår planering blev helt otroligt glada barn.

Idag har jag fått träffa min mamma, det känns skönt att bara vara, tillsammans över en fika. Innan vi åt middag så åkte vi till Intersport där jag inhandlade senaste tillskottet i familjen.

 

En ryggsäck som jag får plats med allt som ska med till Linköping eller någon annan resa för den delen. Det är många fack och den rymmer totalt 45 liter. Toppen toppen!

Imorgon är en ny dag, vi får se vart den leder mig, längtar väldigt mycket till fredag.
DÅ ska jag få träffa Linköpingsvännerna, första anhalt är Lillvor, film och middag står på buffén. Lördag blir det mys med Ida, Julia, Linda och Anja. På kvällen är det fest, favorit i repris, fest hos Anna och senare Harrys.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, förhoppningsvis...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0