Hobby

Ja du, nu när jag är 25 år så är jag väldigt på att skaffa mig en hobby. Svårt svårt, men jag fick ett ryck att jag ska börja sy saker på min symaskin.
Börja jävligt dåligt, symaskinen käka min tråd, jag var arg och ringde och skrek på min mamma. För det är ju naturligtvis hennes fel att maskinen strular, hon har ju köpt detta helvetesverk. =) Efter lite upplysningar och råd att läsa instruktionerna så insåg jag att det var jag som gjorde helt jävla fel, ååååh!
Sen funka det skit bra. Dock så är jag en väldigt dålig frilansare på att rita egna mönster. Väskan som jag ritat är helt sne. Åh jag känner mig faktiskt inte nöjd!
Ajja, jag kommer nog att använda den i alla fall.

Lön idag, det ser bra ut!
Öppna ett kuvert i morse och insåg att jag får semesterlön från mitt andra jobb också, hoho, najs!

Nu ska jag mot jobbet och ha stängningen på jobbet! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0