Känner mig som en liten prinsessa

Min säng är nybäddad och jag  njuter, njuter av doften av nytvättat. Förut har det varit två täcken men idag gick jag tillbaka till att ha mitt underbara dubbeltäcke. Mys!

Dagen har spenderats med läkarbesök, snack med en random kvinna i väntrummet, lunch med mamma och en löprunda.
Idag sprang jag majoriteten av rundan, yay mig :) I början av rundan fick jag ett sms men jag ignorera, sen när jag kom hem var det från Anna, hon ville att jag skulle med in till sthlm på AW. På en halvtimme var jag duschad och fixad och på väg mot bussen.

Vi åt middag på en Thairestuarang som låg i en källare inred som många krogar i Thailand är, gud som jag njöt! Det var mycket god mat och sällskapet var mycket trevligt.

Nu är jag hemma och känner mig som en prinsessa i min rosa säng.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0