Om ändå..

Tänk om ändå min kropp kunde sluta känna sig så pigg dagen efter en festkväll. Det börjar bli galet jobbigt att vara den enda som vaknar till tidigt och sedan kör på sparlågorna. Jag känner ju av att behovet av sömn behövs men kan verkligen inte slappna av och sova en längre stund.
Den här helgen har jag sovit sammanlagt 9h. Mellan fredag och lördag blev det 3h och i natt blev det 6h. Jag vill sova mera, snälla, mera!

Jag hade en diskussion med Ida om detta, vi kom väl fram till att en person som är singel rent generellt har mer energi. Jag klarar av två fester per helg. Dock känns det ju väldigt tungt att jag ska upp till jobbet klockan 5 imorgon. Men som vanligt är det ju genomförbart.

Gårdagen var riktigt bra, först middag hemma hos ett par vänner. Där bjöds det på Libanesisk buffé och lite härligt häng. Sen vidare på 25årsfest och natten avslutades på Kårallen med dans.

Jag har haft en sjukt bra helg helt klart, dock har min bakishet idag varit snäppet skitjobbigt faktiskt. Men lite onlinepizza löste problemet.

Nu ska jag fortsätta kolla på Glee och njuta av min långa resa hem.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0