Shoppa loss rejält

Franks färg har tokrea just nu!
Aaah, hörde jag rea?! Jo men visst serru, åh då är genast Maria där.
Jag vill ju tapetsera om i vardags/sovrummet, och nu är tapeterna inhandlade till denna renovering.



Detta är mönstret och inte färgen. Färgen är nämligen vitt vitt vitt, så som alla svenskar nu för tiden vill ha det och även jag.
Det blir en fondvägg vid min huvudända på sängen med detta mönster sedan blir det vitt på de andra väggarna. Jag är toknöjd!
Som försäljaren sa, "det blir en levande vägg". Precis som jag vill ha det!

Nu njuter jag av semester här i två dagar, det har börjat riktigt bra. Gjort besök på banken, köpt nytt busskort, köpt tapeter och handlat på Kvantum. Nu ska jag städa lite och försöka få tvätta igenom alla mina kläder. Byta ut jackorna, ta fram sommarjackor och paketera ner vinterjackor.
Senare har jag nog tänkt mig att det ska bli träning på schemat, först en löprunda och sedan upp till gymmet för lite yogalates.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0