Hobby

Jag är verkligen dålig på att nörda in mig på områden, jag umgås med massor av underbara nördar men själv så blir jag nog aldrig en riktig nörd. Henkis menar på att jag nördat in mig på Linkan, givetvis ligger det kanske lite sanning i det men nu är inte Linkan ett område som jag vill vara nördig inom. Jag har till och med slutat referera till den staden lika mycket som jag gjorde tidigare.
Men nu så har jag hittat ett område som jag verkligen är intresserad av och vill lära mig mer om. Massage, ja massage står på mitt schema i höst. Jag ska gå en prova-på-kurs i oktober. Sen får vi se om jag fortsätter i vår. Mycket spännande!
Jag har även hittat en bok som jag vill läsa. Jag råkade en dag läsa över axeln på en kvinna på bussen och jag gilla boken. Dock var jag för feg för att fråga vilken bok det var men när jag kom hem och berätta mitt dilemma för Henke så hjälpte han mig att söka upp den utifrån ett namn som nämns i boken. Gudars vilken underbart bra man jag har! Älsklingen min :)
ÅH jag vet inte riktigt hur jag ska stå ut den här veckan utan honom, eller jo jag står ut men det är tråkigt att inte träffas på eeeen HEL vecka.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0