Lurad på tid

Aaaargh vad jag hatar, ja faktiskt hatar det här systemet när alla läkare verkar ha semester samtidigt! Jag blev hänvisad till Vallentuna och Täby, åh hur såg det ut där, jo ungerfär lika grönjävligt som i Norrtälje. Dock skulle jag få en tid hos Vallentuna men först skulle jag ringa de andra mottagningarna för att se om dem kunde klämma in mig någonstans. När jag ringde tillbaka till Vallentuna så hade hennes tider flyttats radikalt framåt i månaderna. Om en månad har jag tid nu. Yaya, och står på akuttider. Äntligen händer det något. För mig spelar det ju ingen roll om det är Norrtälje eller Vallentuna eftersom jag jobbar i Vallentuna.
Lite sur är jag men jag får väl se det positiva i situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0