Måndag

Firade första arbetsdagen med att äta tacoröra, sallad och guagamole, resultat, rappa vitlök hela kvällen samt vara proppmätt. Bra resultat må jag säga!
Efter att jag diskat plockat jag lite i kylen vilket ledde till att jag städa hela och torka ur den samt fortsatte och gjorde rent under diskbänken vilket i sin tur gjorde att jag städa hela lägenheten. Vartifrån kom all denna energi???
Haft en asbra dag på jobbet, gjort allt och lite till, den enda motgången jag haft är att min stationära pajkat ihop och att allt förarbete jag gjort inför denna vecka har gått om intet. Sånt händer och det är mitt eget fel att jag inte tagit back-up.
Nu ska jag dricka lite te, läsa i min bok och sen sova!
Drömma söta drömmar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0