Söndag, vilken som

Ja eller inte direkt vilken som, det är söndag fylld med ångest över att semestern är slut. Även fast jag vet att jag vill tillbaka till jobbet så känns det tråkigt med sista dagen på semestern. Jag har i och för sig löst problemet varför det känns ångestfyllt, det är ovissheten. Ovissheten att inte veta, att inte veta hur morgondagen blir. Det är mycket enklare för mig att agera utifrån fakta än från att inte veta.
Klockan är redan halv tio och jag vill inte sova för att jag inte vet när jag ska ställa klockan på, hur jag ska göra på morgonen. Jag  är som nollställd, det är som att börja från början även fast jag hoppar in precis där jag slutade.
Åh jag vill inte att semestern ska vara slut, jag vill bara vara med min älskling och inte fokusera på något annat.
Den här snyggingen vill jag ha hos mig jämt!
Puss älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0