Blåbär är titeln

Sitter just och smaskar på mina blåbär och fick värsta flashbacken från när jag precis hade börjat på Linköpings universitet. Stuff delade ut gratis kondomer till alla studenter, dem fanns i tre smaker, banan, choklad och blåbär. Lilla Maria-fia-lotta 21 år tyckte att det var en toppen idé att smaka på dessa tillsammans med mina gruppmedlemmar. Detta bara för att en utav medlemmarna var lite pryd av sig. Där öppna jag kondompaketet och stack in min tung i kondomen och mmm:ade, denna smakar nog mest likt. Haha, fy fan för påtryckare som mig :) Men jag vill minnas att den blåa fina kondomen smakade mest naturtroget i jämförelse mot de andra smakerna. Den pryda killen var sjukt obekväm och jag njöt :p

Har fler berättelser om just blåbär och saker som smakar det men det får bli om några år. Kanske när jag är 29 år och reda att kiss and tell ;)


Besöket hos läkaren resulterade i ja, att jag har låååågt blodtryck som läkaren uttryckte sig. Därav min trötthet och sjukdomskänsla samt de hårda hjärtklappningarna. Vila är ordinerat och imorgon ska jag göra ett återbesök för att ta fler prover. Detta för att se om det är något annat som spökar i min kropp, håll tummarna för att det bara är en eftersvit av en förkylning.

Now i need my sleepytime!

Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Ta hand om dig vännen! Vill att du ska må bra!

2011-02-11 @ 17:59:45
URL: http://finnsinganamnkvar.wordpress.com/
Postat av: Eskiltindra

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-06-27 @ 14:36:06
URL: http://eskiltindra.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0