Ett skott i huvudet

Jag vet inte vad som är bättre, att drömma att någon ligger brevid en i sängen eller att drömma att man blir skjuten i huvudet.
I drömmen var det någon som blev skjuten i huvudet, men helt plötsligt gör det jätteont i mitt huvudet och jag upptäcker att det faktiskt är jag som har blivit skjuten. Tydligen har jag överlevt, jag hörde ljud i trappuppgången och behövde känna på dörren om den var låst eller inte. Sen somna jag om. Det värsta är att mina drömmar är så tydliga för mig att jag faktiskt gör visa handlingar till exempel gå upp och känna på handtaget.

Jag håller på att bli lite Ting tong!

Solen skiner och idag ska jag nog försöka mig på att gå ut och gå en promenad.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0