Fortsättning följer på min sjukdom

Elva timmars sömn ytterligare en dag till. Jag har verkligen slagit rekord i sömn denna vecka, helt galet. Vakna i morse med ett ryck, klockan var halv tio och min mage skrek efter frukost. Men icke, jag skulle ju lämna prover på fastande mage. Trött som ett as ringde jag efter Perra som skjutsa mig till provtagningen.
Nu håller vi tummarna hårt!

Hela dagen har sedan gått i ett väldigt långsamt tecken, inte många knop gjorda även fast det har känts som det. Hjärtat klappar på, fast det är ju som moderskapet sa, hjärtat ska klappa annars är det något fel.

Blomman lever och bör så göra i ett år framåt, annars kan man inte skaffa husdjur enligt min mamma.

Åt en supergod lunch idag; kokt blomkål serverat med kyckling i jordnöttssås. Mums baba som vi säger vid mitt bord på jobbet!
Nyttigt ska det vara och saaalt. Då mår mitt lilla hjärta bra =)

Jag har haft en väldans tur den här veckan nu när jag varit hemma och sjuk, det går ju inte så där tiptop program på dagarna men just den här veckan började skid-VM. Tur för mig, jag har annars aldrig varit ett fan men den här veckan har jag jobbat på det iaf.

En rolig sak som hänt mig flera gånger den här veckan är att jag vaknat till mitt i natten kollat på den andra sidan av sängen. Sett en person och känt mig lite pryd eftersom jag inte fattat vad det är för en person som ligger brevid mig. I slutändan har det lett till att jag tagit på mig ett par trosor för att jag inte vill sova naken med den brevid mig, haha! På morgonen är det bara mitt andra täcke som är ihoprullat, every night the same :p

Nu sängen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0