Från lugnt till crazy!



Så här ser en nykter Maria ut



Middagen blev en snabb skål med yoghurt, mums!



Grädde behövdes till den smakliga rulltårtan, jag fxa biffen i ren husmorsanda!



Min fru ramlade in och drog en schysst pose



Robin är numera ett träningsfreak som gärna avstår från alkoholen och krogen. Men vi älskar honom i alla fall!



Detta är nog enda gången som jag såg Julia och Anna, resten av kvällen befann dem sig på annat håll.



Anders körde loss med kameran och resterande bilder är tagna från när vi parta på Flamman













Jag och Mårten avsluta vår kväll i Sebbes säng, han var superlycklig över vår visit!

Nu på morgonen fick jag sms från Sebbe:

"Du har ett smycke här från i natt ;) Haha det lät kul. Det är några hjärtan som hänger, örhänge?"

Det har blivit lite plock i Julias lägenhet nu på morgonen, snart drar jag ner på stan och intar en lunch i fina flickors sällskap.

Bussen hem rullar klockan fyra.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jag vill också!

2011-02-19 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0