Jag vill bara ligga...

ner i sängen och aldrig stiga upp. Fy fan vad sliten jag är, på dagen blir det värktabletter så att jag tar mig igenom jobbet. Äntligen hemma blir det hemmakur på whiskey och vila.
Tur att barnen har vila på jobbet, där får jag ytterligare en chans att lugna ner hjärtat.

Tyvärr är mitt hem lidande för jag orkar inte göra något här hemma, diska står inte på listan just nu, dock gör matlagning det, vilket ger resultat kaos.

Gjorde ett klipp på vägen hem, blodpudding för 5kr, woho, middag i två dagar, yeah!

Nu serier, choklad, kaffe, tabletter och sängen.
Tur att jag börjar jobba klockan 9 och bara jobbar 2,5h i barngrupp imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0