Mums!

Utbildning idag, klev in i ett rum fullt med människor. Sa hej till en kille, det bara kändes naturligt, men sen slog det mig att han var inte den som jag trodde att det var. Haha, men efter lite fundering kom jag ju på att vi gjorde praktik på samma förskola i Norrköping. Gu så liten världen är, vi jobbar inom samma företag!

Efter mycket med sömn känner jag mig bättre, nästan frisk!

Middagen idag fick bestå av popcorn och dipp, nom nom, dem som känner mig vet att detta är det bästa jag vet. Så vill man ha mig på fall så bjuder man mig på detta. Hihi, det visste Mr R när vi kolla på film för ett tag sen =)

Mammor, dem borde liksom inte få ha FB eller msn eftersom dem oftast bara slöpratar om absolut ingenting. Fast man får väl vara lite stolt eftersom hon hänger med ish!

Jag har fått samma skit som mina barn, det känns som om att hjärnan rinner ut ur näsan, det värsta är att jag inte känner av att det gör det, uscha! Åh nu när jag upptäckt detta måste jag ha papper i närheten hela tiden.

Blä!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0