Om jag ändå var riiik!



Drömde i natt samma dröm flera gånger. Det hade precis tagit slut med Kristofer och efter honom hade jag hittat en lottorad som jag lämna in till ett spelombud. Åh nu eftersom jag har ett spelkort så fick jag naturligtvis reda på att jag vann 1000 000 kr på denna lottorad, som jag bara betalat 100kr för att lämna in.
Jag bestämde mig illa kvickt att inte berätta om min vinst för någon, men eftersom jag lider av "skrik ut och berätta-allt-som-rör-sig-i.ditt-liv-syndrom" så kunde jag inte hålla min ursprungliga plan. Fort fick människor i min närhet reda på det.
Det som gjorde mig så himla lycklig var att jag kunde betala av lånet på lägenheten och csn med dessa pengar och ändå ha 250 000kr kvar att leka för. Jag var verkligen helt salig!
Sen ringde väckarklockan, suck, i drömmar lever man oftast så bra =)

En trött Maria kommer göra entré på jobbet, tur att jag kan dricka minst två koppar kaffe hemma och sen en innan klockan slår dags-att-jobba!




Det blir nog heller inte ett husdjur, antingen vattnar jag blomman inte alls eller så blir det för mycket. Detta verkar vara en blomma med en aningen för mycket vatten. Åh då har jag inte ens ägt skiten i en hel månad än :(

Nu blir det det obligatoriska ägget och kaffet till frulle!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0