Pengar rullar in?



Springer runt här hemma i bara trosor, ja i bara trosor, för det kan jag. Problemet som jag har är väl köket, där finns det inga persienner. Detta fick mig att fundera, jag har ju fått en offert på vad det skulle kosta att installera persienner i hela lägenheten. Men jag vill ju inte ta pengar från de pengar som ska göra min sommar skojig. Åh då slog det mig ju att man brukar få pengar tillbaka på deklarationen. Så nu hoppas jag på att få massor med pengar, detta vet jag dock inte är sant för förra året jobba jag sjukt lite, haha, not, jamen just det. Tur att man skriver och producerar tankar. Jag jobbade två veckor förra sommaren meeen, här kommer det roliga, jag jobba ju hela aug, sep, okt, nov och dec. Haha, det kanske kan rulla in lite pengar trots allt, så att jag kan installera persiennerna som jag vill ha!
Ps. deklararera kan man inte göra förens den 22 mars 2011, så då vet ni!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0