Planer

Hade nog tänkt eller jag hade planerat att det skulle bli potatis- och purjolökssoppa men det blev ägg- och kaviarmacka till middag. Det gick bra det med!



Ägget blev så där perfekt krämigt!

Tog ett beslut idag, no more hormoner för min del. Hittills väldigt nöjd med mitt beslut =)

Planerar inför mitt kalas;

Lördagen:
= Först bowling för dem som vill
= Sen hem till mig för tårta och bubbel
= Förfest hos mig
=Utgång på teatern, ja jag är gammal nog nu för att gå där ;) Enda anledningen till att jag gillar Mobergs bättre är för att dem har fler toaletter :p

Söndagen; frukost och filmmys för dem som vill!
Sen slänger jag ut er =)

Planerna kan ändras...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0