Coke



Tänk att Coca cola kan vara så förbannat gott! Var bara tvungen att påtala det!

Var in på Underbaraclaras blogg idag, åh ah jag blev positivt överraskad. Läser ju som sagt oftast inte andras bloggar, men ibland så förvånar även jag.

Mådde bättre när jag vakna i morse, så jag känner mig mycket positiv till att börja arbeta nästa vecka. Tog en promenad i det fina solvädret. Sen var jag slut! Tur att vi inte gick längre. Var över en snabbis till mamma, hon skulle fixa mat. Vi umgicks som vi brukar, hon pratar i telefon och jag surfar. Sen utbryter någon av oss att vi inte umgås och så uppstår tystnaden. Vi kollar på varandra och sedan avbryts detta av att telefonen ringer, så fortsätter vi som innan. Det är vi i ett nötskal.

Försökte mig på att spela ett spel idag men insåg snabbt att min lilla dator inte är en speldator. Pengar behövs, jag väntar nog till efter sommaren.

Episod:

Dum och dummare leker med sina nya smartphones.
1: ... typ som, vad blir det för mat?
2: Ha, jag har lösningen. Det finns nämligen en app som heter så, där man kan slumpa fram recept.
1: Vad är en app?
2: Du hämtar den på market, asså det här är en app (pekar på skärmen)
1: Aha.
2: Men va?! har du inte startat din market?
1: öh näe, visste inte vad det var..
2: haha, nähä!
2 visste inte heller för en vecka sen vad market var för något eller vilka möjligheter den ger, haha, så jävla roligt!
Det är jag som är 2, fröken jag-tror-att-jag-vet-massor =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0