Dopdag

Vi var på dop idag, så himla fint och härlig stämning i kyrkan. Men så sjöng vi I denna ljuva sommartid, åh då brast det. Ögonen fylldes med tårar precis som det gör just nu när jag skriver.
Det är mindre än ett år sen vår Kurtan gick bort men konstigt nog gör det väldigt ont just nu. Tänk, även fast han var elak på slutet var han ändå där, en trygghet i vårt liv. Inte som så många andra familjemedlar har valt att inte vara. När jag hör den psalmen tänker jag även på min älskade farmor, den bästa kvinnan som funnits i mitt liv efter min mamma.
Det får göra ont, det är okej, det säger i alla fall min mamma!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Kram på dig gumman!

2011-07-16 @ 18:14:10
URL: http://cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0