Härliga vecka

Det händer så mycket spännande om dagarna, jag har fått mysa varje dag tillsammans med min älskling.
Tröttheten sitter fortfarande i men en vän till mig konstatera att det är typisk semesterkoma. Det borde jag ha misstänkt, vi har sovit nästan 10h varje natt. Denna översovning gör att jag är trött även på dagen vilket gör att jag gärna sover mitt på dagen. Jag borde sova lite mindre helt enkelt.
Idag har varit en filmdag, jag och älsklingen har legat på soffan hela dagen och kollat på olika filmer. Det mysigaste jag vet :)
Imorgon blir det lång bilresa till jämtland, det ska bli så kul att se Linneas fina hemort.
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

haha! Vi sover också som tusan.. Fick sätta klockan för att komma upp halv elva i morse. Och det VAR dessutom väldigt svårt att vakna.. När hände det senast liksom?

2011-07-22 @ 11:15:14
URL: http://cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0