Måndag

Vi umgås på vårt sätt:
Mamma spelar alfapet på min mobil (vägrar att lämna ifrån sig den, även bara för en sekund)
Perra kollar på ett tvprogram (som mamma och jag bestämt, samt smygsjunger) och ställer enligt honom viktiga frågor om Henke, alltså om lumpen, det är verkligen tur att han gjort det ;)
Jag sitter vid datorn, bloggar och slötittar på allt som kommer i min väg.
Mellan detta så slängs det lite spydiga kommentarer till varandra, mest till Perra ;)
Jag älskar att jag och mamma är så lika varandra när det gäller spelet, helst skulle man ju spela mot sig själv.
Mina nya skor, ja, jag har spontanshoppat till priset av två skor i sthlm.
En tjej med lite pirr i magen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0