Mysdagar

Grill står på schemat idag, lax, kyckling och kött! Åhå det blir buffé, nästan.

Var upp på gamla jobbet idag och hängde, snacka lite skit. Fick då reda på att Kristofer fått nytt jobb som biträdande säljchef i Bergshamra. Det var verkligen glada nyheter!
Grattis Kristofer!
Det är kul när det går bra för exen =)

Jag startade min underbara morgon med frukost tillsammans med H och M, jag bakade en deg igår som fått jäsa under natten till idag, så det var bara att slänga in frallorna i ugnen och sedan äta nybakt bröd. Till frukosten såg vi de fyra sista Big bang avsnitten, åååh nu vill jag verkligen att säsong fem ska komma!!! Orka vänta när avslutet blev som det blev...

Det är så varmt ute att jag medvetet väljer att vara inomhus i min svala lägenhet, för det är något som verkligen är bra med min lägenhet. Den är sval även när det är supervarmt ute, mmm källarlägenhet!

Kanske ska fixa lite med marinader och sallader nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0